Ιδέα

       Κάνοντας εισαγωγή στο Level Design έπρεπε να σχεδιάσουμε ένα έργο με δική μας λογική. Σαν μεγάλος Fan του Unreal Tournament δεν θα μπορούσα να σκεφτώ κάτι καλύτερο από το να φτιάξω ένα level για την λογική του Death Match. Σε αυτό το επίπεδο οι παίχτες διαχωρίζονται ανάμεσα στην μπλε και στην κόκκινη ομάδα, η λογική είναι να καταφέρει να επιζήσει ένας παίχτης. 

         Αν είναι της κόκκινης ομάδας κερδίζει έναν πόντο, αν είναι της μπλε ομάδας κερδίζει ένα πόντο η μπλε. Νικητήρια ομάδα όποια μαζέψει τους περισσότερους πόντους.

Προδιαγραφές

Υφές και Υλικά

        Χρησιμοποίησα τα έτοιμα μοντέλα και υλικά που εμπεριέχει το Unreal Engine 3. 

Time

5 hrs

Texturing

Unreal Engine 3

Development

Unreal Engine 3

Renderer

Unreal Engine 3